Hoe maak je een vitaliteitsbeleid een succes?

Vijf jaar geleden begonnen Tijs en Frans met een droom om het bedrijfsleven menselijker te maken. Met als missie meer energie en positiviteit binnen bedrijven te creëren. Nu zoveel jaar later werken zij samen met bedrijven als ING, Mercedes-Benz, Intergamma, Hunkemöller, Ministerie van Defensie en vele andere in binnen en buitenland. Met als doel samen een prachtig vitaliteitsbeleid ontwikkelen en hun medewerkers vitaler krijgen.

We worden nu eenmaal ouder en we moeten meer jaren doorwerken, maar hoe gaan we dit volhouden? Tijs en Frans, oprichters van EnergyPlatform, richten zich op de preventieve kant. Door bezig te zijn met duurzame inzetbaarheid, gezond werken en het werkplezier worden medewerkers vitaler. Vitaliteit is namelijk veel meer dan een leefstijl!

Door de jaren heen hebben ook Frans en Tijs veel geleerd. Je hebt ook geen standaard vitaliteitsbeleid die voor ieder bedrijf toepasbaar is. In deze eerste aflevering vertellen Tijs en Frans over hun visie op een goed vitaliteitsbeleid, de valkuilen en de succesverhalen.

Vitaliteit binnen de Rabobank – Op De Fiets Met.. Lot de Vries

In de volgende aflevering stappen we op de fiets met de vitaliteitsmanager van de Rabobank, Lot de Vries. In deze aflevering komt het belang van vitaliteitsmanagent aanbod, de toekomst van de mens bij de bank en de grote veranderingen die eraan zitten te komen. Daarnaast praten we over de eerste successen die het vernieuwde vitaliteitsbeleid bij de Rabobank al heeft geboekt.